دوست داشتن
 
:: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : ..::: مجید :::..       

آري آغاز دوست داشتن است
گرچه پايان راه نا پيداست
من به پايان دگر نينديشم
كه همين دوست داشتن زيباست



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت17:38---25 شهريور 1391
سلام اقامجیدناپیداین؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر بهار
ساعت18:41---22 مرداد 1391
سلام اقا مجید زیبا بود به منم سر بزن

ساناز
ساعت16:36---22 مرداد 1391

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....
به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....


هم نفس
ساعت15:46---21 مرداد 1391
مهرباني را اگر قسمت کنيم



من يقين دارم به ما هم ميرسد





آدمى گر ايستد بربام عشق



دست هايش تا خدا هم میرسد


مهدی
ساعت11:49---21 مرداد 1391

21 مرداد 1391 0:02
تو مرا میفهمی



من تو را میخوانم



و



همین ساده ترین قصه ی یک انسان است

تو مرا میخواهی



من تو را ناب ترین شعر جهان میدانم



و



تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی...


هم نفس
ساعت21:10---20 مرداد 1391

نام تــــــــــــــو

زیباترین واژه ی شعرم

حرفــــــــــــــــ تو

رویـــــــــایی ترین لحظه های من

رنگتـــــــــــــ

به سرخی غروبــــــــ

می خواهم تبسمتــــــ را

بر پر زاغ هـــــــــــا نقاشی کنــــــــــــم...

تبسمتـــــ را پررنگ کن ...




محمد
ساعت21:54---19 مرداد 1391
حالی که پریشان است !

احتیاج به آرامش دارد ؛

نه سرزنش ....

کاش می فهمیدند ... !!!


ساناز
ساعت17:45---17 مرداد 1391

آدما گاهی اوقات گریه می کنن !
نه بخاطر اینکه ضعیف هستند ....
بلکه به این خاطر که :
برای مدت طولانی قوی بوده اند ...!


بهار
ساعت12:03---17 مرداد 1391
واقعا"؟؟؟؟
دمت گرم!!!
منم باید کنکور بدم؛با امثال تو که من هیچ شانسی ندارم!!!!!!
ولی باریک! موفق باشی


بهار
ساعت16:54---16 مرداد 1391
سلام!
این که جواب نظراتمو ندادی ینی قهر...بزرگ شدی گلم.قهر کار بچه هاس...


هم نفس
ساعت6:54---14 مرداد 1391
بسیارزیباست

ساناز
ساعت13:40---13 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

خدایا مرا توفیق ده،تا زمانی که کفش کسی را نپوشیده ام،در مورد راه رفتن وی قضاوت نکنم. علی شریعتی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان:

::همفکری با دکتر علی شریعتی::

و آدرس :

tanha-m.glxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.